Tuesday, May 18, 2010

Maite Carranza "Odi needus"



Triloogia osadest kahtlusteta parim. Kui esimesed kaks osa mind stabiilselt närvi ajasid, siis viimase läbisin raskusteta.
Et siis miks üldse lugeda kui ei meeldi? No olen kiiksuga. Sai kätte võetud, venitan ka lõpuni.
Tegemist siis naiste võimuga. Et on kaks erinevat nõidade liini. Surematud ja nn. head nõiad ja need siis omavahel madistavad. Mehed on lihtsalt ilusad ja head, kuid väga naiivsed ja rumalad.
Tegelikult on kõik tegelased naiivsed ja rumalad. Vist. See mind närvi pidevalt ajaski.
Ehk on tegemist liiga lastekaga ja mulle lihtsalt ei sobinud? Njah. Samas lastekaid ma ikka fännan vahest ju.
No kurjam küll ... ei ole millestki kirjutada. Sisu ei taha ju ümberjutustama hakata! Las ta siis jääb ja vajub unustustehõlma ... .

1 comment:

miira said...

Huvitav jah, et see triloogia inimestes tõeliselt vastakaid nägemusi tekitab. Mina, teismelise tüdruku vanemana armusin tollesse loosse jäägitult. Samas, oma mõtetest olen ma hirvelossis kirjutanud.
http://hirveloss.blogspot.com/2011/12/noidade-sojad.html