Tuesday, January 11, 2022

Tatjana Ustinova "Esimesest viimase sõnani"

 

Järjekordne näide minust ja mingist osast vene kirjandusest. Ma lihtsalt ei saa aru, et miks peab tegelaste nimed väljakirjutama nii pikalt?

Et siis nagu Mihhail Vladimir Vladimirovitš jne. . Ausalt, ma ei suutnud isegi raamatu lõpus veel kohe tabada, et oot kellega nüüd täpselt tegu. Oleks olnud kandvalt ja lihtsalt Mihhail, Tatjana ja Aleksandr - siis oleks ilmselgelt kõik oluliselt selgem olnud.

No siinkohal mängib muidugi  rolli ka minu üleüldine vene nimede raske hoomamine. Ka tavaelus.

Raamatust endast ka pisut.

Mingis haiglas sureb veidratel asjaoludel täiesti terve kirjanik. Olude sunnil peab seda uurima hakkama tippkirurg Dolgov, kuna patsient oli tema vastutada.

Sekka veel ports erinevaid suhtesaagasid ja üleüldist eluolu. Kokku saab paraja mittemidagiütleva pehme krimka.

No ausalt ma ei saa aru, et kuidas see teos minu raamaturiiulisse sattus. Ilmselt mõne soodsa kampaania raames! Erilist lugemiselamust ma ei saanud aga ajaviiteks nokitsemiseks sobis küll.




No comments: